واگذاری بیش از ۲ هزار مسکن حمایتی،در هفته های آینده

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان،از اجرای بیش از ۲۱ هزار واحد مسکن حمایتی در استان زنجان خبر داد و گفت: بیش از دو هزار و ۳۶۰ واحد دیگر نیز در استان در هفته های آینده قابل واگذاری به متقاضیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،بهزاد کردلو در گفتگو با خبرنگاران،اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲و احد مسکونی در قالب مسکن حمایتی، خودمالکی، بافت فرسوده و مسکن روستایی در استان زنجان تولید می شود که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

وی افزود: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز ۹ هزار و ۲۱ واحد است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: همچنین در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است که اجرای بیش از ۲۱ هزار واحد مسکونی در بخش حمایتی آغاز شده است.

کردلو به پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن حمایتی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیش از ۶۶ درصد از پروژ ه ها در مرحله نازک کاری و اتمام عملیات اجرایی بوده که شامل سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی می باشد.

۲ هزار و ۸۱۸ واحد از طرح های حمایتی مسکن ملی در قالب شهری در استان افتتاح شده است

وی، با بیان اینکه از تعداد واحدهای مذکور ۵ هزار و ۶۸۸ واحد در مرحله کارهای پایانی و تحویل واحد می باشد،ابراز کرد: بیش از دو هزار واحد  هم آماده واگذاری به متقاضیان است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی  راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه تاکنون در سه مرحله دو هزار و ۸۱۸ واحد از طرح های حمایتی مسکن ملی در قالب شهری در استان افتتاح شده است،افزود: در هفته دولت سال ۱۴۰۲و همزمان با سفر وزیر وقت راه و شهرسازی به استان ۸۳۸ واحد مسکن حمایتی شهری افتتاح شد همچنین در دی ماه سال گذشته نیز همزمان با سفر رئیس جمهور شهید به استان یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکن حمایتی شهری افتتاح شد.

کردلو، بیان داشت: همچنین در هفته دولت سالجاری هم ۷۸۰ واحد نهضت ملی مسکن در قالب مسکن حمایتی شهری افتتاح شد.

وی،به تعداد واحدهای قابل افتتاح در استان زنجان اشاره کرد و بیان داشت: بیش از دو هزار و ۳۶۰ واحد در استان قابل واگذاری به متقاضیان است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: خبرهای خوشی تا پایان سالجاری در خصوص واگذاری واحدهای مسکن حمایتی به متقاضیان را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha