پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز آغاز سال تحصیلی جدید را گرامی داشته و ابراز امیدواری کرد مسیر دانش، همواره پویندگانی کوشا و پویا داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام برای اساتید و دانشجویان، به ویژه دانشجویان جدید دانشگاه، همچنین کادر آموزشی و دانش آموزان مجتمع آموزشی علوم پزشکی آرزوی موفقیت کرد.

در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این مناسبت آمده است:

آغاز مهر در کشور ما، سرفصلی پرشور است از سرآغازی دوباره برای درخشش عرصه دانش و اندیشه که هر ساله با ورود دانش آموزان و دانشجویان به مراکز تحصیلی، رنگ و بویی تازه تر می جوید و حیاتی دوباره می یابد.

مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با قریب به هشتاد سال حیات آکادمیک، هر ساله با آغاز مهر، جوششی دوباره در کالبد خویش یافته و جلوه ای نو از حضور جوانانی می یابد که سال های بالنده جوانی را در گذرگاه اندیشه می پیمایند تا روشنگر مسیر فردای خود و آیندگان باشند. به ویژه کوشش در مسیر فراگیری دانش سلامت که به نحو مستقیمی پیوسته است با حیات جامعه و هرگونه حضور و تلاش بی وقفه در این زمینه، خدمتی سازنده به تعالی موهبت سلامت است.

مفتخریم که به عنوان یکی از دانشگاه های تراز اول کشور، همواره میزبان دانشجویانی فرهیخته و توانمند بوده ایم که با بهره مندی از حضور شایسته اساتیدی نامدار و اندیشمند، توانسته اند همواره عرصه های دانش را گسترش بخشیده و نام این مرکز آموزش عالی را تا فراز بالاترین قله های دانش، اعتلا بخشند.

با تبریک آغاز سال تحصیلی به تمامی اساتید محترم و دانشجویان گرامی، امید است سال جاری، سرمنشائی مبارک برای شما عزیزانی باشد که راه مقدس آموزش و اندیشه ورزی را پرتلاش و پویا، پیموده و بتوانیم شاهد تسری گستره های دانش سلامت و خودکفایی کشور در این عرصه، به پشتوانه حضور شما عزیزان باشیم.

به ویژه دانشجویان ورودی سال جدید که مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان خانواده جدید این عزیزان، تمامی تلاش خود را برای هرچه پربار تر بودن ایام خاطره انگیز و ارزشمند تحصیل در این مجموعه، به کار خواهد بست.

همچنین مجموعه علوم پزشکی شیراز مفتخر است به داشتن خانواده ای از فرزندان آینده ساز ایران در مجتمع آموزشی علوم پزشکی شیراز که مایه امید و روشنی برای فردای وطن خواهند بود و با تبریک آغاز

سال تحصیلی به این عزیزان و همچنین کادر آموزشی مجتمع در تمامی مقاطع، امیدوارم سالی پرنشاط پیش رو داشته باشند.

از خداوند منان، سلامتی و سعادت تمامی پویندگان مسیر اندیشه و همه عزیزانی که همت خود را در این وادی ارزنده به کار بسته اند، خواستارم.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha