به مناسبت هفته وقف، میز خدمت و نمایشگاه پروژه‌های سرمایه‌گذاری و کشاورزی موقوفات مازندران در مصلی نماز جمعه ساری برپا شد.

به گزارش طبنا، به مناسبت هفته وقف، میز خدمت و نمایشگاه پروژه‌های سرمایه‌گذاری و کشاورزی موقوفات مازندران در مصلی نماز جمعه ساری برپا شد و جمعی از نمازگزاران ساروی از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

همچنین میزخدمت با حضور حجت الاسلام حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران و جمعی از مدیران و معاونین اداره کل برگزار و درخواست های مردمی مورد بررسی قرار گرفت.

در نمایشگاه محصولات کشاورزی موقوفات استان مازندران، انواع برنج، انواع مرکبات، حبوبات، انار، کیوی، گردو، گندم و گیاهان دارویی تولیدی اراضی کشاورزی موقوفه استان به نمایش درآمد.

همچنین انواع آرد تولیدی کارخانه موقوفه یوسفی دماوندی التپه بهشهر در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران طی ۶ سال اخیر  با به‌کارگیری دانش روز به سمت تولید محصولات کشاورزی رفته است.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین محصولات تولیدی اراضی کشاورزی موقوفات استان مازندران برنج و انواع مرکبات مانند نارنگی، پرتقال و تامسون می‌باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران خاطرنشان کرد: ۵۳ پروژه کشاورزی و باغی استان مازندران در حوزه کشاورزی در حال پیگیری است که منجر به افزایش تولید خواهد شد.

حیدری بیان کرد: زراعت چوب با هدف ایجاد درآمد پایدار در ۳۸ هکتار از اراضی موقوفات و بقاع متبرکه استان در حال اجراست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha