پرداخت ۳۵ هزار میلیارد تسهیلات اشتغال توسط کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: در سال گذشته ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در کشور داشته‌ ایم و ۸۹ درصد تسهیلات نیز جذب شده است.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، سه‌ شنبه شب ۲۷ شهریور ماه در سفر به استان کرمان با استاندار کرمان دیدار و گفتگو کرد.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این دیدار با تشکر از تلاش‌ های بی‌ وقفه و قابل توجه کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور، افزود: موضوع امداد و توجه به محرومین اولویت اول استان محسوب می‌ شود، لذا در حد توان مساعدت و همکاری لازم را خواهیم داشت.

وی با بیان این مطلب که کمیته امداد در بحث اشتغال و مسکن عملکرد خوبی داشته است، اظهار داشت: امیدوار هستیم با تلاش بی‌ وقفه دستگاه‌ های حمایتی شاهد توانمند شدن مددجویان باشیم و مشکلات در این زمینه به حداقل برسد.

پرداخت ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال توسط کمیته امداد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در این دیدار با اشاره به اینکه تدابیر خوبی برای حمایت از مددجویان دیده شده است، افزود: به لطف خدا در زمینه اشتغال و تسهیلات، پیشرفت خوبی داشته‌ ایم، به گونه‌ ای که در سال گذشته ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در کشور داشته‌ ایم و ۸۹ درصد تسهیلات نیز جذب شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث مسکن در سال جاری نیز تعهد ساخت ۴۰ هزار مسکن برای مددجویان را داریم؛ که ان‌ شاءالله بتوانیم به این تعهد جامه عمل بپوشانیم.

گفتنی است؛ از جمله برنامه‌ های سفر رئیس کمیته امداد امام خمینی به استان که به مناسبت هفته وحدت انجام شده است، شرکت در رزمایش اهدای ۵۵ هزار بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان تحت پوشش، اهدای ۴ هزار سری جهیزیه، افتتاح هزار واحد نیروگاه خورشیدی و مرکز مهارت آموزی در جازموریان و افتتاح ۵۴۶ واحد مسکونی مددجویان در استان خواهد بود.

پرداخت ۳۵ هزار میلیارد تسهیلات اشتغال توسط کمیته امداد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha