نماینده ولی فقیه در مازندران: بخش خصوصی در توسعه اقتصادی مازندران نقش آفرین است.

ظبنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اقتصاد دولتی و نفتی درست نیست، گفت: مازندران دارای عقب‌ماندگی‌هایی است که بخش خصوصی می‌تواند برای رشد و توسعه استان به درستی آنهار را مدیریت و رفع کند.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی ۲۳ شهریور در نماز جمعه ساری، نمازگزاران و خود را به تقوای الهی دعوت کرد و افزود: انسان باید خدایی زندگی کند از هوس و گناه دور باشد تا صحنه زندگی با تقوا پاک نگه‌داشته شود.

وی ضمن تبریک امامت حضرت ولیعصر(عج) به گرامیداشت هفته وحدت اشاره و اظهار کرد: یکی از بهترین ابتکارهای نظام جمهوری اسلامی این است که ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول را به هفته وحدت نامید.

وی حاکمیت و نظامی که می‌تواند نجات بخش بشر باشد از جنس ولایت است، اظهار کرد: طوفان الاقصی، دفاع مقدس و دفاع از حرم حضرت زینب (س) و بزودی طوفان محو اسرائیل را خواهیم داشت که از جنس نظام توام با ولایت است.

خطیب نماز جمعه ساری، وحدت و وفاق ملی را بسیار مهم دانست و یادآور شد: وحدت ملی سبب می‌شود تا در درون کشور همدلی و زندگی مسالمت آمیز ایجاد شود و شعار «وفاق ملی» که از سوی رئیس جمهور دولت چهاردهم مطرح شد بسیار نیک و به جا است.

آیت‌الله محمدی لائینی با توصیه بر اینکه تمام مسلمین جهان باید با هم متحد باشند، خاطرنشان کرد: باید در چنین روزی در کنار غزه‌ای‌ها باشیم و در مقابل صهیونیست‌ها ایستادگی کنیم.

وی افزود: همچنین باید وحدت امت اسلامی، وحدت بین الادیانی و وحدت مستضعفین داشته و در مقابل استکبار و کسانی که قصد دارند دین را کنار بگذارند مقاومت کنیم.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه در این روزها مازندران میزبان نمایندگان اتاق بازرگانی کشور است، گفت: بخش مردمی را اتاق بازرگانی نمایندگی می‌کند و این اتاق باید به لحاظ مردمی شدن اقتصاد دارای کارنامه باشد.

آیت الله محمدی لائینی بیان کرد: همیشه مخاطب ما در توسعه اقتصادی دولت نیست بلکه اتاق بازرگانی است که بخش خصوصی را در حوزه‌های مختلف مدیریت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha