برخورد با متخلفانی که اتباع غیر مجاز را به کار می گیرند

دادستان اقلید اعلام کرد: به کارگیری اتباع غیر مجاز در این شهرستان ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اقلید با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد اتباع ساکن در این شهرستان غیرمجاز هستند ،گفت: اتباع خارجی از لحاظ هویتی، پروانه کار و تردد باید تعیین وضعیت شوند و چنانچه اتباع خارجی غیر مجاز به کار گرفته شوند ، دستگاه قضایی با کارفرمایان متخلف برخورد می‌کند.


امیر حسین انصاری فرد افزود: این شهرستان به لحاظ حضور اتباع خارجی در بین همه شهرستان‌های استان رتبه بالایی دارد و حضور اتباع در این شهرستان سبب کاهش فرصت شغلی برای بومیان منطقه و افزایش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اقلید بیان کرد: اگر اداره‌های متولی اشتغال و اقتصاد در خصوص بکارگیری اتباع غیر ایرانی سهل انگاری کنند، تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و مسوول آن اداره بازخواست و در صورت تخلف، مورد برخورد قضایی قرار می‌گیرد.


انصاری فرد افزود: اگر کارخانه دار از اتباع خارجی غیرمجاز استفاده کند، مرکز صنعتی آن پلمب و کشاورزان متخلف هم از تسهیلات و خدمات کشاورزی محروم می‌شوند.


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اقلید ضمن درخواست از شهروندان گفت: در صورت مشاهده هرگونه بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز می‌توانند با مراجعه به دفتر دادستانی و یا شماره ۰۹۱۶۴۹۲۱۳۴۵ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha