ایران به‌دنبال هفتمین پیروزی در مقدماتی جام جهانی برابر امارات

تیم ملی ایران در حالی فردا به مصاف امارات می‌رود که تاکنون شش بار در مرحله مقدماتی جام جهانی موفق به شکست این تیم شده است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)تیم‌های ملی ایران و امارات تاکنون در ۱۹ دیدار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این بین ۱۵ برد برای ایران، یک برد برای امارات و سه تساوی ثبت شده است. در این ۱۹ دیدار ۳۳ گل به ثمر رسیده است که ۲۸ گل سهم ایران و پنج گل سهم امارات بوده است.

ایران و امارات در مقدماتی جام جهانی تاکنون هشت بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که شش برد برای ایران و دو تساوی حاصل کار بوده است. به غیر از این دوره، ایران و امارات در سه مقدماتی جام جهانی دیگر یعنی مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲، جام جهانی ۲۰۱۰ و جام جهانی ۲۰۲۶ هم در یک گروه قرار داشتند که تنها در آخرین دوره ایران موفق شده است که در پایان مرحله مقدماتی به جام جهانی صعود کند.

گفتنی است شش دیدار اخیر تیم ملی ایران برابر امارات با پیروزی ایران به پایان رسیده است و جالب اینکه ایران در این شش دیدار تنها یک گل از امارات دریافت کرده است.

تیم ملی ایران در تقابل‌های رسمی برابر امارات هیچ‌گاه بازنده نبوده است و تنها شکست ایران برابر امارات به یک بازی دوستانه در سال ۱۳۷۶ باز می‌گردد.

آمار و ارقام رویارویی‌های ایران و امارات به شرح زیر است:

ایران به‌دنبال هفتمین پیروزی در مقدماتی جام جهانی برابر امارات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha