کد خبر: 220737
۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۰۸

ابلاغیه علیه شما

ترفندی برای برداشت ۴ میلیاردی از حساب شهروند سیرجانی
ابلاغیه علیه شما

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: فردی که اقدام به برداشت ۴ میلیارد ریال به صورت اینترنتی از حساب یک شهروند با ترفند ابلاغیه علیه شما کرده بود، شناسایی و این وجه بازگردانده شد.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ سرهنگ جواد خواجه‌ پور در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر اینکه پیامکی حاوی مطلب « ثبت ابلاغیه علیه شما » که حاوی لینک بود ، دریافت کرده اما بعد از دادن اطلاعات مبلغ ۴ میلیارد ریال از حساب وی برداشت شده است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با استعلامات انجام شده پلیس فتا، درگاه و محل های واریز وجوه که ۳ فروشگاه اینترنتی بودند شناسایی و بلافاصله طی هماهنگی قضایی حساب های آنها مسدود و با اقدامات صورت گرفته این وجه به حساب شاکی بازگشت داده شد.

فرمانده انتظامی سیرجان در این خصوص به شهروندان توصیه کرد: هرگز تحت تاثیر وعده‌های واهی برنده شدن در مسابقات، واریز سود سهام عدالت، سامانه ثنا و ابلاغیه قضایی، خرید ارزان و زیر قیمت بازار و پیام های دارای لینک‌ برنامه های معیشتی کالا برگ که به صورت جعلی در شبکه‌ های اجتماعی تبلیغ می‌ شود به طمع نیفتند و در صورت مواجهه با این گونه موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir آن را مطرح و پیگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha