کاهش خسارت ناترازی برق نیازمند همکاری صنایع است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، مدیریت وضعیت موجود در ناترازی برق را نیازمند همکاری دانست و گفت: کاهش خسارت‌های این ناترازی نیازمند همکاری بین‌بخشی از جمله صنایع است که در حال حاضر وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، پیام جوادی با حضور در نشست مشترک کمیسیون صنعت و کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع غذایی اتاق بازرگانی زنجان با اذعان به مشکلات موجود در توزیع برق در حوزه صنعت اظهار کرد: باید متوجه بود که شرکت توزیع، آخرین مرحله از تولید و مدیریت حوزه برق است که وظیفه توزیع و پخش را بعد از تولید و انتقال مدیریت بر عهده دارد.

وی با تاکید بر اینکه مرکزیت مدیریت توزیع در تهران مستقر است، افزود: ایستگاه جایگزین آن البته به لحاظ ظاهری هم‌شکل با تهران در زنجان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با تاکید بر اینکه ناترازی در انرژی برق وجود دارد و این ناترازی زیاد نیز است، بیان کرد: میانگین تلفات در زنجان به دلیل بالا بودن سطح فنی نیروها بسیار کم‌تر از میانگین کشوری است و در واقع جزو بهترین‌ها هستیم.

جوادی به افزایش قابل توجه برق در برخی از مناطق زنجان اشاره و تصریح کرد: این افزایش در برخی موارد به ۱.۵ برابر هم رسید.

وی مدیریت وضعیت موجود در ناترازی برق را نیازمند همکاری دانست و ادامه داد: کاهش خسارت‌های این ناترازی نیازمند همکاری بین‌بخشی از جمله صنایع است که در حال حاضر وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با توصیه به صنایع و واحدهای تولیدی برای برنامه‌ریزی از عبور ناترازی برق در کشور گفت: در واقع شرایط فعلی اضطراری است و بهبود اوضاع، یک هماهنگی و برنامه‌ریزی همه جانبه نیاز دارد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha