واکاوی تعاملات انتظامی مناطق همجوار شهرستان سیرجان

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در جلسه تعاملی با فرماندهان انتظامی شهرستان هایی از استان فارس و هرمزگان بر نقش مهم هماهنگی و هم افزایی های ماموریتی در حوزه کشف جرائم و ارتقاء امنیت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ جواد خواجه پور در نشست تعاملی با فرماندهان شهرستان های"نیریز" و"لارستان" استان فارس و"حاجی آباد" استان هرمزگان که به میزبانی شهرستان داراب استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: برای افزایش امنیت شهرستان های همجوار، تعامل و همکاری بیشتر همه رده های انتظامی مورد تاکید است .

وی اظهار کرد: در این راستا تعامل و هم افزایی مسئولان و تیم های انتظامی شهرستان های همجوار در استان های فارس، کرمان و هرمزگان در عملیات های شناسایی، کشف جرم، رد زنی و توقیف خودروهای خروجی و ورودی از هر حوزه و دیگر ماموریت ها افزایش می یابد.

فرمانده انتظامی سیرجان شناسایی بسترهای جرم خیز، کاهش تحرک متهمان، مبارزه فراگیر با کالای قاچاق و مواد مخدر در حوزه شهرها و مناطق همجوار را از دیگر اقدامات مورد تاکید این نشست برشمرد و بر استمرار جلسات تعاملی و همفکری بین فرماندهان شهرستان های همجوار تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha