جزئیات تشییع و خاکسپاری پیکر شهید اسماعیل هنیه

جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد پیکر شهید هنیه در تهران تشییع و در قطر به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر اسماعیل هنیه فردا در تهران برگزار می‌شود.

در این بیانیه آمده است: پس از آن، پیکر وی به دوحه منتقل می‌شود و روز جمعه با حضور جناح‌ها و سران عربی و اسلامی در قطر به خاک سپرده خواهد شد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند. روابط عمومی سپاه پاسداران افزود که علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی است و نتایج آن متعاقباً، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رژیم صهیونیستی آشکارا، بر هدف خود مبنی بر «حذف» رهبران و فرماندهان حماس که در غزه با آن در جنگ است، اذعان کرده است.

جنگ غزه بیش از ۹ ماه است که میان رژیم صهیونیستی و حماس و پس از عملیات فلسطینی «طوفان الاقصی» علیه اراضی اشغالی در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ ادامه دارد و منجر به شهادت بیش از ۳۹ هزار فلسطینی و آوارگی بیش از ۸۵ درصد از جمعیت شهر غزه در شرایطی شده است که کمبود شدید مواد غذایی، آب سالم، دارو و خدمات درمانی وجود دارد و روند تحویل کمک‌های انسانی به دلیل تبدیل شدن گذرگاه‌های مرزی به مناطق جنگی به شدت کند شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha