تولد 5 نوزاد توسط اورژانس گلستان طی یکماه

گرگان- رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در تیرماه سالجاری 5 نوزاد گلستانی در آمبولانس های اورژانس به دنیا آمدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان، محمد جواد مقسمی صبح سه شنبه گفت: همکاران اورژانس پیش بیمارستانی گلستان در تیرماه سالجاری ۱۱ هزار و ۱۷۹ ماموریت را انجام داده که ۲ هزار و ۹۰۱ نفر را در محل بصورت سرپایی مداوا و ۷ هزار و ۳۶۵ نفر دیگر را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی افزود: در این مدت ۵ مادر باردار با کمک تکنسین های اورژانس زایمان کرده اند.

رئیس مرکز اورژانس گلستان تصریح کرد: متاسفانه همچنان تعداد تماس های مزاحم همچنان بالا بوده و طی این مدت یک هزار و ۴۵۸ تماس از ۳۶هزار ۵۴۳ مورد مزاحمت تلفنی بوده است.

مقسمی همچنین با اشاره به خدمت رسانی های گسترده اورژانس گلستان خاطرنشان کرد: با تجهیز شدن اورژانس به موتورلانس روند روبه رشد ماموریت های آن را شاهد بوده و به ۱۲۸ مورد رسیده است.

وی درخصوص پرواز های امدادی استان نیز بیان داشت: تاکنون ۳ سورت پرواز بالگرد اورژانس را برای جابجایی مصدومین به مراکز درمانی داشته ایم.

رئیس اورژانس گلستان گفت: در این مدت ۱۱۵ گلستان با انجام ۵ هزار و ۶۵۲ ماموریت جاده ای که یک هزار و ۲۵۸ مورد آن ترافیکی بوده و۵ هزار و ۵۲۷ ماموریت شهری که ۹۶۳ مورد ترافیکی به مردم خدمت کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha