موضوع اول ما در محلات، مسأله ای است که مردم محله با آن درگیر هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد، در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه شهری لامرد عنوان نمود: موضوع اول ما در محلات، مسأله ای است که مردم محله با آن درگیر هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،سرهنگ گله داریان به فرماندهان پایگاه تأکید کرد: مسائل هر محله باید با تشکیل شورای محله شامل امام جماعت، معتمدین، نخبگان بسیجی و فرهیختگان محله شناسایی شود و راهکارهای حل هر مسأله متناسب با بوم آن محله در پیش گرفته شود.


وی گفت: در حل مسائل مردم باید از فرصت ها و ظرفیت‌های محلی و شهرستانی استفاده بهینه کرد و در این راه، پایگاه های مقاومت بسیج دوش به دوش مردم تا رسیدن به نتیجه مطلوب خواهند بود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لامرد ابراز داشت: شما فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، دغدغه مندانی هستید که متعهدانه، مخلصانه، عالمانه و داوطلبانه در میدان ایستاده اید و دغدغه های مردم را دغدغه خود می‌دانید و دلسوزانه و صبورانه با مردم محله خود هستید لذا در این راه الهی باید برنامه های ما ضمن پاسخ به نیازهای نسل نوجوان و جوان امروز اثر گذارتر، جذاب تر و نوآورانه باشد و به استحکام نهاد مقدس خانواده کمک نماید.
در این دیدار، فرماندهان پایگاه های بسیج و شورای حوزه مقاومت بسیج شهری نیز نظرات و درخواست های خود را مطرح کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha