آفرینواره «راوی عشق» آغاز سرمایه گذاری برای فیلمسازی‌است

رئیس هیئت داوران بخش فیلم دومین آفرینواره بین المللی فیلم و عکس«راوی عشق» گفت: آفرینواره«راوی عشق»، آغاز سرمایه گذاری ما در حوزه فیلم سازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، عبدالرضا صادقی جهانی در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی منحصر به فرد آفرینواره بین المللی فیلم و عکس روای عشق اظهار کرد: دسته حسینیه و زینبیه و مراسم های عزاداری با عظمت خودشان در حال برگزاری هستند، اما فیلمسازها باید بتوانند قصه و طرح خودشان را در مقابل عظمت این مراسم ها پیاده کنند که خیلی کار سختی است، اما اگر بتوانند در این فضا سوژه خود را پیدا کنند، یک تجربه درخشانی در کارنامه آنها اتفاق خواهد افتاد و این تجربه در کارهای بعدی آنها هم خیلی تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: در جشنواره های دیگر، فیلم ها ساخته و به جشنواره ها ارسال و داوری می شود، اما اینجا فیلم ها تولید می شود و فیلمساز در حال تولید فیلم‌نامه است که از این منظر بسیار جذاب است.

رئیس هیئت داوران بخش فیلم دومین آفرینواره بین المللی فیلم و عکس«راوی عشق» با بیان اینکه در داوری هم، ما سختی های کار را می دانیم،گفت: مهم ترین سختی هم این است که دسته عزاداری در اختیار فیلمساز نیست و خارج از اختیار او است و فیلمساز باید خودش را با او تطبیق بدهد، ما این سختی ها را در داوری لحاظ خواهیم کرد.

صادقی جهانی با بیان اینکه این آفرینواره، آغاز سرمایه گذاری ما در حوزه فیلم سازی است،بیان کرد: در حال حاضر سرمایه گذاری بر فیلم ساز ها را داریم تا در آینده و در دوره های بعدی بتوانند گوشه ای از عظمت این عزاداری ها را به تصویر بکشند.

وی تصریح کرد: فیلم‌سازهایی که امسال به این آفرینواره دعوت شدند تجربه جدیدی را کسب خواهند کرد ودر سال های بعد این سرمایه گذاری به بارخواهد نشست و جواب خواهد داد.

رئیس هیئت داوران بخش فیلم دومین آفرینواره بین المللی فیلم و عکس«راوی عشق» با بیان اینکه تلاش ما و تیم های شرکت کننده این است که گوشه بسیار کمی از این عزاداری ها را نشان بدهیم، افزود: ما دنبال موضوعاتی هستیم که درلایه های متفاوت اجتماع وجود دارد و زنجان هم یک جایگاه ویژه ای را در محرم و عزاداری های امام حسین (ع) دارد.

صادقی جهانی با بیان اینکه به نظر من، این آفرینواره یک سرمایه گذاری برای سال آینده و سال های آینده است، بیان کرد: همیشه از دل این جشنواره ها و رویدادها فیلمسازهایی کشف می شوند و ژانرهایی به وجود می آیند و این جشنواره فرصت خوبی خواهد شد که فیلم‌سازهایی در آینده برای این رویداد بزرگ شناخته بشوند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha