تجهیز بیمارستان نمازی شیراز به دستگاه‌های جدید درمان سرطان

سه دستگاه پیشرفته برای تشخیص و درمان سرطان در بیمارستان نمازی شیراز نصب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد: یک دستگاه پیشرفته «سایبرنایف» به عنوان نخستین دستگاه در جنوب کشور، یک دستگاه شتاب دهنده خطی و نخستین دستگاه «پت اسکن» به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان خریداری شده و برای نصب در این بیمارستان آماده است.


دکتر مهرداد شریفی با اشاره به اینکه بیمارستان نمازی شیراز، قطب پزشکی و سرطان شناسی کشور است، گفت: با تلاش اساتید و کارکنان این مرکز درمانی، پارسال، بیش از ۲ هزار بیمار مبتلا به سرطان در بخش رادیو آنکولوژی بیمارستان نمازی خدمات فوق تخصصی درمانی با تعرفه دولتی دریافت کردند.


دکتر شریفی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دانشگاه‌های پیشرو در درمان، جراحی، پرتو درمانی و شیمی درمانی سرطان در کشور محسوب می‌شود.


وی با اشاره به اینکه در پارسال در مرکز جراحی سرطان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نزدیک به ۲ هزار و ۷۰۰ بیمار مبتلا به سرطان مورد عمل جراحی قرار گرفتند، گفت: وجود اساتید توانمند و تجیزات پزشکی پیشرفته درمان سرطان در مراکز دولتی فارس موجب شده تا بیماران از دیگر استان‌ها هم برای دریافت این خدمات فوق تخصصی به شیراز مراجعه کنند.


دکتر شریفی ادامه داد: خدمات تشخیص زودهنگام سرطان پستان، دهانه رحم و روده بزرگ در مرکز پیشگیری و تشخیص زودهنگام بیماری‌های غیرواگیر و سرطان مستقر در کلینیک ویژه این دانشگاه به بیماران ارائه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha