در تامین نیازهای اقیانوس نوردی به خودکفایی رسیدیم

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از نمایشگاه علمی و فنی نیروی دریایی ارتش در شهرستان سیرجان گفت: امروزه با ابتکار دانشمندان جوان نخبه، شرکت‌ های دانش بنیان و دانشگاه‌ های حوزه ارتش، در تامین نیازهای اقیانوس‌ نوردی به خودکفایی رسیده‌ ایم.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای علمی و فنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سیرجان، با اشاره به نمایش برخی از این دستاوردها در نمایشگاه اظهار داشت: این مجموعه، نمایشگاهی از امید، نوآوری و نشاط است؛ که از ترکیب مقدس دانشگاه ها، شرکت‌ های دانش بنیان و نخبگان و نیروی دریایی ارتش تشکیل شده است.

وی پس از بازدید از این نمایشگاه گفت : این مجموعه ای نمایشگاه ، نمایشگاهی است از امید، نوآوری و نشاط که از ترکیب مقدس دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان و نخبگان و نیروی دریایی ارتش تشکیل شده است .

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: در این نمایشگاه آنچه که نیروی دریایی برای اقیانوس پیمایی در بخش آماد و پشتیبانی نیاز دارد؛ با دست به دست هم دادن ساخته است و این یک موفقیت بزرگی است، که مواردی که ما فکر می کردیم امکان پذیر نیست انجام شد

سرلشکر موسوی عنوان کرد: خیلی از امکانات و نیازهایی که سال های سال به نحوی وابسته بودیم، با ابتکار همین دانشمندان جوان نخبگان و شرکت های دانش بنیان و دانشگاههای حوزه ارتش فراهم شد و امروز هم شاهد هستیم که الآن نمونه های بهترش را در اقیانوس نوردی که موردنیاز بوده ساختیم و حتی در به حد بهتر و بالاتربه خودکفایی رسیدیم .

وی ابراز داشت: در این نمایشگاه آنچه که نیروی دریایی برای اقیانوس پیمایی در بخش آماد و پشتیبانی نیاز دارد، با دست به دست هم دادن ساخته شده و این یک موفقیت بزرگی است که مواردی که ما فکر می‌ کردیم، امکان‌ پذیر نیست، انجام شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد: در دریانوردی بسیاری از موارد را نیاز داشتیم، اما به این نیازها عادت کرده بودیم یا فکر می‌کردیم چنین چیزی امکان پذیر نیست که داشته باشیم.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: اما حالا نه تنها نیازها برطرف شده بلکه به امکانات بیشتر هم دست یافته ایم و با این تعامل در بخش‌ های مختلف با همکاری نخبگان نیازها برطرف شد؛ تا ماموریت‌ های اقیانوسی بهتر با قدرت بالاتر انجام شود.

وی اضافه کرد: به گونه ای که امروزه با ابتکار دانشمندان جوان نخبه، شرکت‌ های دانش بنیان و دانشگاه‌ های حوزه ارتش، در تامین نیازهای اقیانوس‌ نوردی به خودکفایی رسیده‌ ایم.

سرلشکر موسوی اظهار کرد: جای سپاس به درگاه خداوند دارد و هرکس از ملت ایران که بازدید از این نمایشگاه داشته باشد به طور حتم امیدش بیشتر خواهد شد و امیدواری و شوق آفرینی در هر غرفه‌ ای که نگاه می‌کنید، نشاط انگیز است، که باید به ملت ایران تبریک گفت.

وی خاطرنشان ساخت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ ها و حوزه‌ ها، این پیشرفت‌ ها را دارند و روز به روز رشد و پیشرفت را در نیروهای مسلح با شکوه‌ تر شاهد هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha