دومین آفرین واره فیلم و عکس "راوی عشق" بین المللی شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان زنجان: دومین آفرین واره فیلم و عکس "راوی عشق" بصورت بین المللی با حضور ۱۱ کشور منتخب برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حاج علی اکبری ظهر روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان، به مناسبت برگزاری دومین آفرین واره بین المللی راوی عشق(فیلم و عکس) اظهار کرد: استان زنجان در قالب قرارگاه شهیدآوینی، ۶برنامه فاخر فرهنگی  را پیش بینی کرده است که اجرایی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های فاخر استان، دومین آفرین واره عکس و فیلم راوی عشق است که پیش از این قرار بود به صورت ملی برگزار شود، افزود: با توجه به ظرفیت ها و علاقه مندی ها  و برنامه های موازی، از همه متولیان درخواست کردیم که این آفرین واره به صورت بین المللی برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطر نشان کرد: این آفرین واره در راستای توسعه و ترویج فرهنگ عاشورایی است و با توجه  به اشتهار زنجان به پایتخت شور و شعور حسینی، یک رویداد ارزش آفرین برای استان خواهد بود.

حاج علی اکبری با اشاره به اینکه این آفرین واره با حضور عکاسان ملی و بین المللی برگزار خواهد شد، گفت: این برنامه شامل دو بخش فیلم و عکس  است که از ۲۳ تا ۳٠ تیرماه سال جاری در زنجان برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: در بخش عکاسی، دو بخش عکاسی حرفه ای با دوربین حرفه ای و پویش مردمی با عکاسی با تلفن همراه  را خواهیم داشت.

این مسئول یادآور شد : این آفرین واره با مشارکت گیری از دو پایگاه مذهبی مهم استان زینبیه اعظم به طور اخص و حسینیه اعظم به طور اعم مشارکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha