حوزه هنری؛ بستر مناسبی برای ارتقا ظرفیت هنری در کشور

مدیر مرکز آموزش حوزه هنری کشور گفت: حوزه هنری بستر مناسب و مساعدی  برای ارتقا ظرفیت هنری در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
محمدصادق کوچک‌زاده صبح روز دوشنبه (۱۸ تیرماه) در آیین تودیع و معارفه مدیران حوزه هنری استان زنجان، اظهار کرد: حوزه هنری یک نهاد انقلابی است که خود را سرباز وخادم جریان هنری در کشور می‌داند و طبق رهنمودهای رهبری سربازی می‌کند.

وی افزود: حوزه هنری در سال‌های اخیر در عرصه‌های مختلف سینما، کتاب، هنرهای نمایشی با خاصه پیوندی که با شهدا، یاد و خاطرات شهدا داشته و با جریان‌هایی که ساخته است سهم خود را ایفا کرده است.

مدیر مرکز آموزش حوزه هنری کشور تصریح کرد: حوزه هنری بستر مناسب و مساعدی برای ارتقا ظرفیت هنری در کشور است و تعامل‌های خوبی در سال‌های اخیر برقرار کرده و شاهد رویش‌های خوبی نیز هستیم.

کوچک‌زاده با بیان اینکه در حوزه هنری در خدمت دختران و پسران مستعد در عرصه هنر، ادبیات و رسانه هستیم، ادامه داد: با وجود اینکه کار در عرصه هنر زمان بر است و خاصه در حوزه تربیت و رشد باید تحمل و صبر داشته باشیم، رویش‌های خوبی را در حوزه هنری شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، در این مراسم از تلاش ها و زحمات امیر نعمتی مدیر حوزه هنری سابق تشکر و قدردانی شد و مهدی کریمی به عنوان رئیس حوزه هنری استان زنجان معارفه شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha