لزوم سرمایه گذاری حوزه هنری به تولیدات فرهنگی و هنری مردمی

مدیرکل صداو سیما استان زنجان، گفت: یکی از حوزه هایی که حوزه هنری باید بیشتر سرمایه‌گذاری کند، هسته‌های هنری مردمی و توجه به تولیدات فرهنگی و هنری مردمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
جلیل آل آمین پیش از ظهر امروز(۱۸ تیرماه ) در آیین تودیع و معارفه مدیران حوزه هنری استان زنجان، اظهار کرد: یکی از حوزه هایی که حوزه هنری باید بیشتر سرمایه‌گذاری کند، هسته‌های هنری مردمی و توجه به تولیدات فرهنگی و هنری مردمی است.

وی افزود: تولیدات مردمی یک گروه تولیدات معمولی و یک گروه تولیدات حرفه‌ای دارند، بنابراین  فرصت دادن به گروه‌های مردمی می‌تواند در رونق گرفتن فعالیت‌های فرهنگی هنری به استان  کمک کند و ما نیز همکاری لازم را خواهیم داشت.

مدیرکل صداو سیما استان زنجان عنوان کرد: باید در بعضی از رویدادها و فعالیت‌ها ارگان‌های مرتبط در کنار هم قرار گرفته و یک رویداد ضریب خورده و برجسته شده از جهت برد انتشار تعریف کند.

آل آمین با بیان اینکه یکی از نکات مسئول دانستن در هدایت افکار عمومی است که حوزه هنری نیز خود را باید در این راستا مسئول بداند، گفت: از اینکه یک هم وطن ما با دادن رای توانسته سرنوشت کشور را  داشته باشد بسیار ارزشمند است و باید نشاط سیاسی را به تصویر بکشیم.

وی خاطرنشان کرد: در مناسبت‌های بزرگ یک فراخوان، پوشش و قرائت بعد از رخداد وجود دارد و این قرائت تنها کار صدا و سیما نیست بلکه حوزه هنری میتواند قرائتی در این رویداد بزرگ انتخابات داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha