هنر سلاح برنده در برابر هجمه دشمن است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: حوزه هنری نهاد مقدسی است که برای پرداختن به هنر انقلاب تشکیل شده است، و هرچقدر در این حوزه وقت بذاریم برنده هستیم و می‌توانیم دربرابرهجمه دشمن بایستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، صادق قهرمانی صبح روز دوشنبه(۱۸ تیرماه ) در آیین تودیع و معارفه مدیران حوزه هنری استان زنجان، با بیان اینکه حوزه هنری نهاد مقدسی است که برای پرداختن به هنر انقلاب تشکیل شده است، اظهار کرد: هرچقدر در این حوزه وقت بذاریم برنده هستیم و می‌توانیم دربرابرهجمه دشمن بایستیم.

وی افزود: در استان زنجان نقشه تحول و زیست بوم  تهیه شده و طبق آن زنجان پرچمدار هنر عاشورایی و روایتگری هنری و انقلابی است و طبق  آن فرصت ها،مسائل، چالش ها و ظرفیت‌های استان سنجیده شده  است‌.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان تصریح کرد: سند زیست بوم استان  باتوجه به مسئولیت هنر در مقابل بسیاری از آرمان‌ها، مطالبات  و باورهای اعتقادی با ۶ راهبرد اصلی در عرصه‌های تربیت، تبلیغ، تولید و ... تدوین شده که امیدوارم بتوانیم در راستای اجرای سند کمک کنیم.

قهرمانی با بیان اینکه در دولت سیزدهم تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا یک مجموعه هماهنگ و همدل در نهادهای فرهنگی و اجتماعی تشکیل شود، بیان کرد: این هماهنگی راهگشا است و در خیلی از حوزه‌ها موفق بوده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha