تک تک آرای مردم را حق الناس می دانیم

رئیس دفتر نظارت و بازرسی ستاد انتخابات استان زنجان، ناظرین شورای نگهبان به رای مردم به عنوان حق الناس تقدس دارند، گفت: باید از رای مردم صیانت شود و قول می دهیم که به تک تک آرای مردم خدشه ای وارد نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محمد جواد محمدی با حضور در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با آرامش و مشارکت بالا در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ نفر از اقشار مردم مانند مرحله اول در امر نظارت همکاری دارند، افزود: همچنین هئیت های نظارت در بخش ها و شهرستان ها در نظارت اجرایی انتخابات ابن دوره نظارت دارند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی ستاد انتخابات استان زنجان، اظهار داشت: خوشبختانه اجرایی و نظارت انتخابات با همدلی و انسجام برگزار می شود.

محمدی با بیان اینکه ناظرین شورای نگهبان به رای مردم به عنوان حق الناس تقدس دارند، بیان کرد: باید از رای مردم صیانت شود و قول می دهیم که به تک تک آرای مردم خدشه ای وارد نشود.

وی خاطر نشان کرد: در مرحله اول انتخابات تعدادی از معتمدین شعب و ناظرین انتخابات بدلیل عدم بی طرفی برکنار شدند.

این مسئول با بیان اینکه سلامت انتخابات با کسی شوخی بردار نیست و بسیار مهم است، افزود: رسالت اصلی ما تضمین سلامت انتخابات است و در این خصوص با کسی تعارفی نداریم و در صورت تخلف با متخلفین برخورد جدی می شود.

محمدی تاکید کرد: هیچ مصلحتی بالاتر از عمل به قانون نیست و سلامت انتخابات بالاترین وظیفه ما در شورای نگهبان است‌.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha