تیم اقتصادی استان در دولت سیزدهم کنار بخش خصوصی بود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، گفت: نماینده و تیم اقتصادی دولت سیزدهم در استان همیشه با علم و تدبیر و برنامه‌ریزی در کنار بخش خصوصی بوده است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،صمد یوسفی‌اصل در مراسم گرامیداشت روز صنعت، معدن و اصناف، با اشاره به این‌که سال گذشته، سال دشواری برای فعالان اقتصادی بود اظهار کرد؛ سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سنوات قبل‌تر از ویژگی و تفاوت‌های خاصی برخوردار بود، طوری که کلیه صاحبان صنایع نسبت به آن مسائل و مشکلات اتفاق‌نظر داشتند.

وی تصریح کرد: رفتار انقباضی بانک‌ها با رویکردهای محدودکننده و بدون برنامه‌ریزی و بدون درنظر گرفتن هیچ‌گونه فرصتی برای بنگاه‌های اقتصادی، وصول مالیات‌های سنگین و رفتار نادرست بانک مرکزی در خصوص موضوعات ارزی که حجم صادرات کشور را نیز در سال گذشته با کاهش ۳۰ درصدی مواجه کرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان این‌که یک واحد تولیدی با توجه به تعداد نیروهای فعال به‌مثابه یک سازمان می‌ماند تاکید کرد: خواسته فعالان اقتصادی، صنعت‌گران و تولیدکنندگان که خواسته زیادی هم نیست این است که  هرگونه تغییر و تصمیم جدید چه در حوزه بانکی، مالیاتی، تامین اجتماعی و ... بایستی با درنظر گرفتن فرصتی برای  فعالان اقتصادی باشد.

صمد یوسفی‌اصل در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۴ ماه از سال جاری را پشت سر گذاشته‌ایم و دولت جدید نیز قطعا برای ۴ ماه آینده درگیر انتخاب کابینه و وزرای خود خواهد بود بنابراین با عبور از دو سوم سال، منتظر اتفاق تازه‌ای نیستیم و در مجموع، برآوردها و پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که امسال نیز تکرار سال قبل است.

رییس اتاق بازرگانی زنجان در پایان با اشاره به این‌که از شنبه هفته آینده، کشور، یک رییس‌جمهور جدید خواهد داشت از زحمات دولت سیزدهم تشکر و اذعان داشت؛ نماینده و تیم اقتصادی دولت سیزدهم در استان همیشه با علم و تدبیر و برنامه‌ریزی در کنار بخش خصوصی بوده است. 

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha