افتتاح ۴۲ طرح صنعت آب و برق استان کرمان

در ارتباط وبیناری با سرپرست ریاست جمهوری، ۴۲ طرح صنعت آب و برق استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۸۲۲ میلیارد تومان به بهره‌ برداری رسیدند.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ آیین افتتاح طرح‌ های صنعت آب و برق استان کرمان در ارتباط وبیناری با محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری و با حضور استاندار کرمان و دیگر مسئولان انجام شد.
این طرح ها شامل؛ ۴ طرح شرکت آب و فاضلاب برای تامین آب شرب با اعتبار هزینه شده ۴۸۰ میلیارد تومان، طرح‌ های محرومیت‌ زدایی شامل تامین آب ۱۳۳ روستا با جمعیت ۳۷ هزار و ۴۳۷ نفر در سه ماهه ابتدای سال با اعتبار هزینه ‌شده ۲۴۵ میلیارد تومان و آغاز آبگیری سد شهیدان امیرتیموری (صفارود) با اعتبار ۸۲۰ میلیارد تومان از جمله طرح‌ های مورد افتتاح امروز بود.
۶ پروژه برق منطقه‌ ای برای رفع افت ولتاژها با ۴۸۰ میلیارد تومان قیمت تمام شده، ۲۴ پروژه شرکت توزیع برق جنوب استان، ۵ پروژه شرکت توزیع برق شمال استان با بیش از ۴۱۰ میلیارد تومان اعتبار، ۶ پروژه فوق توزیع و انتقال برق در استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۹۱۵ میلیارد تومان و با هدف تأمین برق پایدار و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق منطقه به اجرا درآمدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha