شناسایی اراضی ملی مستعد گردشگری در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: اراضی ملی و دولتی مستعد با کاربری گردشگری واقع در محدوده و حریم شهرها با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی شناسایی و در فراخوان عمومی به سرمایه‌گذاران واجد شرایط واگذار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، آرمان وطن دوست طی نشست با معاونان اداره‌کل راه و شهرسازی استان و شهرداری سنندج اظهار کرد: استان کردستان با ظرفیت‌های بسیار خارق‌العاده‌ای که دارد می‌تواند در اجرای طرح‌های گردشگری بیش‌ از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: یکی از مهمترین سیاست‌های میراث فرهنگی و گردشگری، تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ورود به حوزه گردشگری استان است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اضافه کرد: طرح‌های سرمایه‌گذاری نقش بسزایی در توسعه و تقویت ظرفیت‌های گردشگری دارند و این مجموعه در تلاش است با فراهم کردن امکانات لازم، سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری کردستان را تسهیل کند.

وی به شناسایی مناطق و پهنه‌های مستعد برای تقویت زیرساخت‌های صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: این اراضی پس از معرفی به اداره‌کل راه و شهرسازی استان و اهلیت‌سنجی و فراخوان عمومی، به سرمایه‌گذاران واجد شرایط در حوزه گردشگری واگذار خواهد شد.

وطن‌دوست ابراز امیدواری کرد که با همکاری و هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌های مربوطه و با حمایت همه‌جانبه از بخش خصوصی و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این حوزه، مسیر توسعه گردشگری در استان بیش‌ازپیش هموار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha