کد خبر: 218201
۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۸

آغاز بکار ۲ هزار و ۴۶۸ صندوق اخذ رای در استان کرمان

دعوت استاندار کرمان از عموم مردم جهت شرکت در انتخابات
آغاز بکار ۲ هزار و ۴۶۸ صندوق اخذ رای در استان کرمان

استاندار کرمان با اشاره به وجود ۲ هزار و ۴۶۸ صندوق ثابت و ۹۶۰ صندوق سیار اخذ رای در استان کرمان گفت: با توجه به اهمیت انتخابات در تعیین سرنوشت کشور از عموم مردم برای مشارکت حداکثری دعوت می کنم.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ محمد مهدی فداکار صبح امروز جمعه‌ ۸ تیر ماه همزمان با آغاز فرآیند رای‌گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران عنوان کرد: اهمیت انتخابات در تعیین سرنوشت مردم است؛ که چهار سال زمام اجرایی کشور به دست یک فرد سپرده می‌ شود.

وی افزود: ۲ هزار و ۴۶۸ صندوق اخذ رای شامل ۹۶۰ صندوق سیار در سراسر استان تدارک دیده شده و همه صندوق‌ ها کار را آغاز کرده‌ اند.

استاندار کرمان گفت: فرآیند رای‌گیری آغاز شده و کار به خوبی در حال انجام است و در مرکز استان مانیتورینگ می‌ شود.

فداکار با دعوت از عموم مردم برای مشارکت در انتخابات تصریح کرد: تمام ظرفیت‌ های استان برای انتخابات باشکوه فراهم است؛ تا تصمیم بزرگ ملی برای کشور رقم بخورد.

وی گفت: ان‌ شاء الله رئیس جمهوری انتخاب شود که راه شهید رئیسی و خدمت بی‌ منت و صادقانه را ادامه دهد.

آغاز بکار ۲ هزار و ۴۶۸ صندوق اخذ رای در استان کرمان

استاندار کرمان همچنین با همراهی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، مدیرکل صدا و سیما مرکز استان با حضور در گلزار شهدای کرمان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، رأی خود را به صندوق انداختند.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در آغاز فرآیند رای‌ گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران(صبح امروز جمعه ۸ تیر ماه) رای خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران گفت: حضور مردم در همه صحنه‌ ها تعیین کننده است، به عبارت دیگر تک تک آرای مردم نقش تأثیرگذاری دارد و اینگونه نیست که از قبل نتیجه انتخابات مشخص شده باشد.

وی با اشاره به آغاز رأی‌ گیری رأس ساعت ۸ صبح، بیان داشت: مردم از همان ساعت اولیه در حال حضور پای صندوق‌ های رای هستند و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.
استاندار کرمان اظهار داشت: برگزاری انتخابات، برنامه‌ ریزی مفصلی را می‌ طلبد و به دلیل زود هنگام بودن این انتخابات مسئولان زحمات دو چندانی کشیدند.
فداکار تصریح کرد: با توجه به فراهم شدن بستر برگزاری انتخابات، لذا انتظار می‌ رود؛ مردم حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند؛ که نتیجه آن تقویت انقلاب اسلامی است.

آغاز بکار ۲ هزار و ۴۶۸ صندوق اخذ رای در استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha