عدم مشارکت در انتخابات میدان دادن به عناصر دشمن است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه دوام و قوام جمهوری اسلامی به حضور مردم است، افزود: شرکت نکردن در انتخابات میدان دادن به عناصر دشمن و بهانه جویان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی با حضور در شعبه اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه اگر ایران قوی می خواهیم باید مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم ، اظهار کرد: مشارکت حداکثری موجب شکست و ناامیدی دشمنان و اقتدار کشور می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دوام و قوام جمهوری اسلامی به حضور مردم است، افزود: شرکت نکردن در انتخابات میدان دادن به عناصر دشمن و بهانه جویان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه برای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات همه مردم و مسوولان وارد میدان شده اند، بیان کرد: انتخابات هم حق و هم تکلیف است چراکه همگان شهروند این کشور هستیم، حق انتخاب داریم و این یک وظیفه قانونی است.

حجت الاسلام خاتمی زنجان با بیان اینکه شرکت در انتخابات پاسخی به دشمنان و معاندین است تصریح کرد:‌ با توصیه ها و تبلیغات انجام شده حجت بر همگان تمام شده است و می توانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی افزود:‌ رییس جمهور آینده ایران اسلامی باید به گفتمان امامین انقلاب پایبند باشد و در میدان عمل صداقت داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha