کد خبر: 218194
۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۹

دیار کریمان آماده حماسه سازی باشکوه در انتخابات

استاندار کرمان: با کوچکترین تخلفی تعارف نداریم!
دیار کریمان آماده حماسه سازی باشکوه در انتخابات

استاندار کرمان با اشاره به آمادگی استان کرمان برای برگزاری انتخابات باشکوه گفت: در برگزاری انتخابات سالم با احدی نباید تعارف کرد و با کوچکترین تخلف با جدیت برخورد می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری طبنا و به نقل از استانداری کرمان؛ محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه با خدا قوت به اعضای ستاد انتخابات به جهت فراهم کردن بستر لازم برگزاری انتخابات، تصریح کرد: نتیجه همه این زحمت‌ ها باید برگزاری انتخابات سالم و مستحکم باشد.

وی با بیان این مطلب که نباید سلایق فردی را وارد حیطه کاری کرد، بیان داشت: بخشی از الزامات برگزاری انتخابات سالم مربوط به قبل از شروع رأی‌ گیری است، همچنین بحث زیرساخت‌ها دارای اهمیت است و در این زمینه نباید هیچگونه ضعفی وجود داشته باشد.
استاندار کرمان با اشاره به آغاز رأی‌گیری راس ساعت ۸ صبح روز جمعه ۸ تیر ماه، تصریح کرد: بر اساس تدابیر انجام شده تمام شهرستان‌ ها دارای معین‌ هستند و در این زمینه شهرستان‌ ها می‌ توانند از این ظرفیت استفاده کنند.
فداکار با بیان این مطلب که اطلاع‌ رسانی‌ ها از طریق صدا و سیما و همچنین استودیو انتخابات استانداری انجام می‌ شود، اظهار داشت: تخلفات و گزارش‌ ها باید به سرعت رسیدگی شود، همچنین شمارش آرا باید با دقت و سرعت انجام شود.
وی با تأکید بر اینکه نوشتن نام کاندیداهای انصرافی به عنوان آرا باطله تلقی می‌ شود، خاطرنشان کرد: با کوچکترین تخلف با جدیت برخورد می‌ شود؛ چرا که در برگزاری انتخابات با احدی نباید تعارف کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha