نشست معاونان آموزشی کلان منطقه ۸ کشور در کرمان

نشست معاونان آموزشی کلان منطقه هشت آمایشی کشور، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ نشست معاونان آموزشی کلان منطقه هشت آمایشی کشور، امروز پنجشنبه هفتم تیرماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و در محل سالن سلامت برگزار شد.

در این نشست که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد،، مسئولان کارگروه های مختلف این کلان منطقه، گزارش کارهای خود را ارائه کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این نشست گفت: خوشبختانه وفاق و همدلی در کلان منطقه هشت در سطح کشور مثال زدنی است.

دکتر مهدی احمدی نژاد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار امیدواری کرد: در روز جمعه همه پای صندوق رای حضور داشته باشند و با انتخاب خوب و اصلح فردی را انتخاب کنیم که آینده خوبی را برای کشور رقم بزند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و رئیس کلان منطقه هشت کشور نیز در این نشست گفت: این نشست دور دوم نشست معاونان آموزشی کلان منطقه هشت در سال جاری است که با گفتگو و تبادل اطلاعات که صورت می گیرد، باعث افزایش توانمندی مسئولان در حل مشکلات آموزشی و ارتقا اعضای هیات علمی می شود .

دکتر محمد خاکساری به انتخابات ریاست جمهوری اشاره و اظهار کرد: انتخاب اصلح را باید داشته باشیم و کسی را انتخاب کنیم اهداف دولت شهید رئیسی را ادامه دهد.

وی همچنین در این نشست گزارش سه ماهه اول سال جاری برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش پزشکی و فعالیت های برتر احصا شده از کارگروه های منطقه را ارائه کرد.

نماینده وزارت بهداشت نیز در این جلسه گفت: کمی کردن آموزش باعث نادیده گرفتن بخش ها می شود.

دکتر جلیل کوهپایه زاده افزود: پیام این کارگروه ها بهره وری، ارتقا کیفیت، کاهش هزینه ها و مدیریت فرآیندها است که نمود آن در آموزش است.

شایان ذکر است؛ کلان منطقه آمایشی هشت کشور شامل دانشگاه های علوم پزشکی کرمان، زاهدان، زابل، ایرانشهر، رفسنجان، جیرفت و بم و دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha