اجرای ۳۵ میلیارد تومان پروژه مخابراتی در سقز

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در چند ماه اخیر با سرمایه گذاری ۳۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان اعتبار، ۳۴ پروژه در شهرستان سقز اجرا و مورد استفاده مشتریان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، آزاد حکمت با اعلام این خبر گفت: توسعه ADSL در ۱۵ نقطه شهری و روستایی با هزینه ۲۸۸ میلیون تومان و ایجاد مرکز جدید از طریق فیبرنوری و ارائه سرویس ADSL در ۷ نقطه روستایی با سرمایه گذاری ۷۴۲ میلیون تومان از جمله پروژه های اجرا شده است.

وی اظهار کرد: نصب و راه اندازی تجهیزات CWDM با هدف تامین زیرساخت های لازم برای افزایش پهنای باند در روستا با سرمایه گذاری ۶۸۰ میلیون تومان و نصب باتری پر ظرفیت به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در مرکز اصلی از دیگر اقدامات صورت گرفته در شهرستان سقز است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به ارتقای تکنولوژی ۴ سایت تلفن همراه در این شهرستان، افزود: با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان این ۴ سایت به تکنولوژی ۴G و TD-LTE تجهیز شده اند.

حکمت ادامه داد: به منظور پایداری ارتباطی با کیفیت تر در شبکه ارتباطات سیار با صرف ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار ۳ سایت جدید تلفن همراه اول مخابرات با تکنولوژی ۴G در شهرستان سقز نصب و راه اندازی شده است.

وی یادآور شد: با توجه به رسالت مخابرات در پایداری ارتباطات و ضرورت توسعه زیرساخت های ارتباطی استان، تلاش مضاعف برای دستیابی به این هدف به ویژه در مناطق گردشگر پذیر در دستور کار قرار دارد و امیدوارم که این روند با رشد بیشتری تداوم داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha