مهلت یکماهه استاندار کرمان جهت تکمیل  بیمارستان اعصاب روان کرمان

استاندار کرمان در بازدید از روند احداث ساختمان بیمارستان خیرساز اعصاب و روان امام رضا (ع) گفت: زیرساخت‌ های این مرکز درمانی تا پایان خرداد ماه برقرار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار صبح امروز سه‌ شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ ماه به همراه معاونان عمرانی و اقتصادی استاندار، مدیران دستگاه‌ های خدمات‌ رسان و رئیس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمان از بیمارستان در حال ساخت امام رضا(ع) بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید با اشاره به بازدید شش ماه قبل خود از روند اجرای این پروژه، کمبود تخت‌ های بستری اعصاب و روان در این استان را مورد توجه قرار داد و گفت: اولین بار است؛ که مجموعه تخصصی اعصاب و روان با ظرفیت بالا در استان در حال احداث است.

استاندار کرمان، ادامه داد: با ورود خیر نیکوکار، تکمیل پروژه‌ ای که مدتها بر زمین مانده بود، رونق گرفت و با بهترین مصالح و کیفیت و کوتاه‌ ترین زمان در دست اجراست.

فداکار در مورد مشکل فعلی این پروژه در تامین زیرساخت‌ها و راه دسترسی، تصریح کرد: راه دسترسی به بیمارستان توسط شهرداری آماده شده است.

وی اظهار داشت: تامین آب پروژه با اصلاحاتی که صورت گرفته، طی یک ماه آینده وصل می‌ شود و گاز و مخابرات نیز در فرآیند اجرایی هستند.

استاندار کرمان عنوان داشت: برق بیمارستان چون باید چند کیلومتر شبکه اجرا شود، در جلسه‌ ای به مدیریت معاون عمرانی فرآیند اجرایی آن نهایی می‌ شود، برق نیاز فوری مجموعه نیست و تا قبل از آماده‌ سازی بیمارستان حتما برقرار خواهد شد.

همچنین در نشست بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات پروژه، در خصوص تعیین‌ تکلیف زیرساخت‌ های بیمارستان اعصاب و روان تا یک ماه آینده تصمیم‌ گیری شد.

گفتنی است؛ بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی اعصاب و روان امام رضا (ع) در زمینی به مساحت ۲۶ هزار مترمربع در محدوده بیمارستان افضلی‌ پور کرمان در دست احداث است.

این پروژه سال ۹۷ توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمان کلنگ‌ زنی شد و با ورود خیر حوزه سلامت، "حاج علی رستمی" جهت تکمیل آن اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال ۱۴۰۳ نیز به بهره‌ برداری خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha