بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳

مدیر اجرایی پروژه پایانه جدید شرق از افتتاح و بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)یاشار لطفی، مدیر اجرایی پروژه پایانه جدید شرق درمورد آخرین وضعیت راه اندازی پایانه جدید شرق گفت: از میانه سال گذشته راهبری عملیات اجرایی پروژه تکمیل و راه‌اندازی پایانه جدید شرق به شرکت متروی تهران واگذار شد و این در حالی بود که این پروژه از سال ۹۷ رها شده بود و به همین علت شاهد آسیب دیدگی پروژه بودیم.

وی با بیان اینکه ساخت پایانه جدید شرق در ۳ فاز پیش‌بینی شده که فاز اول آن مربوط به سالن‌های مسافربری و... است، افزود: فاز اول این پایانه در ۳ ماه نخست سال و قطعا پیش از تابستان۱۴۰۳ بهره‌برداری می‌شود. پس از آن به مرور سایر فازها وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

لطفی در مورد ویژگی‌های فاز یک پایانه جدید شرق با اشاره به اینکه فاز اول این پایانه شامل سالن اصلی است که حدود ۲۵ هزارمتر مربع مساحت دارد، ادامه داد: با افتتاح فاز اول پایانه جدید شرق، زمینه انتقال تعاونی‌های پایانه قدیمی فراهم می‌شود که خدمت‌رسانی به مسافران برون‌شهری در این پایانه مطلوب‌تر خواهد بود.

مدیر اجرایی پروژه پایانه جدید شرق با تأکید بر اینکه پایانه جدید شرق هوشمند خواهد بود، اظهار کرد: پایانه شرق به عنوان پایانه دوستدار خانواده نامیده خواهد شد؛ چراکه علاوه بر هوشمندسازی پایانه، فضای استراحت و اقامت مسافران، ارتباط بصری و محیطی با مجموعه سرخه‌حصار و همچنین یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های شهروند به‌عنوان مجموعه مکمل پیش‌بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha