زنجان میزبان آزمون کسب درجه ایثار نجاتگران هلال احمر منطقه شمال غرب کشور

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت:  زنجان میزبان دوازدهمین دوره آزمون کسب درجه ایثار با حضور ۹۴۱ نجاتگر از  هفت استان از مناطق شمالغرب کشور است.

گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حکمت اله‌هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوازدهمین دوره آزمون کسب درجه ایثار با حضور ۹۴۱ نجاتگر یکم آقا از استان های زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، گیلان، قزوین، اردبیل، کردستان و آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پذیرش از نجاتگران از شامگاه جاری آغاز شده است، تاکید کرد: این دوره از آزمون کسب درجه ایثار از امروز شنبه ۱۲ اسفند ماه آغاز و تا بیست و یک همین ماه جاری به مدت ۱۱ روز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: موارد آزمون در بخش آمادگی جسمانی اعم از کوپر، فشار موازی، دراز و نشست، پرش جفت دوطرف، دوی ۴۵ متر، انعطاف نیم تنه به جلو، معلق ماندن و دوی مارپیچ و پرش در جا می باشد.

هاشمی آیتم های آزمون مهارتی را پیش بیمارستانی، جستجو و نجات در کوهستان، جستجو نجات در جاده، جستجو و نجات در محیط های آبی و جستجو و نجات در آوار را از دیگر سرفصل های دوازدهمین دوره آزمون کسب درجه ایثار برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha