۵۵ نجاتگر زنجانی استخدام شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در مرحله نخست 55 نفر از نجاتگران داوطلب هلال احمر استان همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در جمعیت هلال احمر استان  استخدام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حکمت اله هاشمی در جلسه توجیهی بدو خدمت 55 نجاتگر این استان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) افزود: امروز بهترین روز از زندگی ما مدیران و مسئولان در هلال احمر است که تعدادی از نجاتگران، جوانان و سرمایه های جمعیت هلال احمر که سالیان سال در سخت ترین شرایط با مشکلات دست و پنجه نرم کردند، امروز به حق خود رسیدند.

وی تاکید کرد: این مهم با لطف خداوند متعال و صبر و تحمل شما نجاتگران محقق شد و برای بقیه نجاتگران نیز جای نگرانی نیست چرا که با تمام توان در تلاش برای جذب آنها هستیم تا تعداد زیادی از نیروهای داوطلب در جمعیت هلال احمر استان زنجان جذب شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: یکی از برنامه های مهم و اولویت دار رئیس جمعیت هلال احمر کشور جذب نجاتگران در این مجموعه بود که امروز با نیت اعتقادی و معرفتی ایشان و از سوی دیگر حق شما جوانان بود که محقق شد.

هاشمی گفت: شما نجاتگران از اول اسفند ماه از کارمندان این مجموعه هستید که باید نسبت به قوانین و قواعد آشنا بوده و آن را در کنار خدماتی که ارائه می دهید، باید اعمال کنند.

وی یادآوری کرد: عدم آشنایی با قواعد و قوانین منجر به ایجاد مشکلاتی برای کارکنان خواهد بود که باید تابع و التزام به نظام باشیم چراکه این مساله بسیار مهم است و نمی خواهیم نفری از نجاتگران از ادامه خدمت در هلال احمر جا بماند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه  دیدگاه جامعه نسبت به سرخ و سفید پوشان هلال احمر به عنوان ناجی است که باید این دیدگاه مثبت همچنان تقویت شود، گفت: برای پاسخگویی به حوادث و سوانح طبیعی و غیر طبیعی در هلال احمر مکلف هستیم در شبانه روز برای ارائه خدمات آنلاین و آماده باشیم.

هاشمی بر داشتن تعهد و تخصص نجاتگران تاکید کرد و ادامه داد: نجاتگران افراد متخصص جمعیت هلال احمر محسوب می شوند و به واسطه اینکه متخصص، نجاتگر، کار و مهارت دارید، جذب شده اید که باید علم تئوری و عملی را ارتقا دهید.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha