واژگونی اتوبوس درآزادراه زنجان- قزوین ۲۸ مصدوم بر جا گذاشت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: واژگونی اتوبوس مسافربری تبریز به تهران درلاین جنوبی کیلومتر ۶۵ آزادراه زنجان – قزوین ۲۸ مصدوم گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حکمت اله هاشمی افزود: این تصادف ساعت ۴:۰۵ دقیقه صبح امروز توسط هموطنان به مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان جهت‌ امدادرسانی اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات غزال برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی اعزام شدند، اظهار کرد: با توجه به وسعت حادثه مجددا ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب و ۲ تیم دیگر نیز از پایگاه امدادی صنعتکار شهرستان ابهر جهت امدادرسانی اعزام  شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: این ۶ تیم اعزام شده متشکل از ۱۲ نجاتگر به همراه سه خودرو نجات با دستگاه های ست نجات هیدرولیک و سه آمبولانس در این حادثه حضور داشتند.

هاشمی یادآوری کرد:  این اتوبوس مسافربری با ۳۱ سرنشین از تبریز به تهران در تردد بوده که با واژگونی ۲۸ مسافر آن مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه  هفت نفر از مصدومان این سانحه رانندگی توسط آمبولانس های هلال احمر به بیمارستان غزال شهرستان خرم دره اعزام شدند، گفت: بقیه مصدومان نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مسئول بیان کرد: نجاتگران  هلال احمر علاوه بر انتقال مصدومان اقدام به انجام کمک های اولیه و در امر اعزام مصدومان به مراکز درمانی به سازمان فوریتهای پزشکی (اورژانس۱۱۵) کمک کردند.

هاشمی، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی رایگان با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha