تدوین طرح شهرک مسکونی مدال برای ورزشکاران/ باشگاه داری حلقه مفقوده ورزش کشور

وزیر ورزش و جوانان از تدوین طرح شهرک مدال برای ساخت واحدهای مسکونی ورزشکاران خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
کیومرث هاشمی شامگاه روز جمعه در نشست با جامعه ورزش و جوانان استان زنجان،اظهار کرد: ما وظیفه داریم که خدمت‌گذار جامعه ورزش و جوانان باشیم،مجموعه عملکرد و افتخارفرینی جامعه ورزش و جوانان کشور حاصل تلاش‌هایی است که در تمامی استان‌ها انجام می شود و در دولت مردمی تلاش و هدف ما این است که روز به روز باعث سربلندی کشور باشیم.

وی با بیان اینکه موفقیت های ورزش و جوانان کشور حاصل مجموعه تلاش ها در شهرستان ها و استان هاست و توجه به مناطق کم برخوردار در اولویت ماست‌،اظهار داشت: رویکرد وزارت ورزش و جوانان تمرکز بر دو موضوع خاص افزایش فضاها و سرانه ورزشی و دوم استفاده از تمام ظرفیت فضاهای ورزشی موجود است تا بالاترین بهره وری را از ظرفیت های موجود در کشور داشته باشیم و در این راستا باید همه فضاهای ورزشی موجود اعم اماکن ورزش و جوانان و دیگر دستگاه ها در یک راستا و با سیاست های وزارت ورزش و جوانان پیش روند و هیچ فضای ورزشی خالی نماند.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اهمیت و پیشرفت ۵۰ درصدی تدوین اجرای طرح آمایش سرزمین در سراسر کشور اظهار داشت: اجرای این طرح موجب استفاده بهینه از منابع محدود خواهد شد ولازم نیست  همه شهرها ۵۳ هیأت ورزشی فعال داشته باشند و باید استعدادها ها و ظرفیت های آن مشخص و روی آن سرمایه‌گذاری شود.

هاشمی در ادامه با اشاره به باشگاه داری در کشور نیز گفت: باشگاه داری حلقه مفقوده در ورزش کشور است و با تدوین قانون جامع باشگاه داری در مجلس که بررسی آن آغاز شده است و داشتن نظام باشگاه داری بستر قهرمان پروری به درستی ایجاد خواهد شد.

وی استفاده از ظرفیت بسیار مهم آموزش و پرورش را نیز مهم دانست و افزود: حضور بیش از ۱۶ میلیون دانش آموز در کشور بهترین زمینه برای شناسایی استعدادهاست و باید تعاملات جدی تری با آموزش و پروش شکل بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان با استفاده از ظرفیت های مردمی، بخش خصوصی، ماده ۲۷ و ۸۸ و ظرفیت های دولت تلاش در تکمیل پروژه ها دارد تا بخشی از رضایت مردمی را در دولت مردمی به دست آورد.

هاشمی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه اقدامات حوزه جوانان در دولت مردمی قابل تقدیر بوده است بر اهمیت خانواده و فرزندآوری تأکید کرد و افزود: کارهای بسیار خوبی انجام شده و در دو سال اخیر ۱۲۷میلیارد تومان وام ازدواج پرداخت شده است.

وی در پایان پرداختن به نیازهای اساسی ورزشکاران و مدال آوران را از اولویت‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان برشمرد و از تدوین طرح شهرک مدال برای ساخت واحدهای مسکونی ورزشکاران خبرداد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha