اصحاب رسانه با بصیرت مدافع مردم و انقلاب است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: اصحاب رسانه بصیر مدافعان جنگ نرم و سپر تیرهای دشمنان علیه مردم و انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ صبح امروز سردار ملک شاهکویی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان دستور آغاز جام رسانه امید را با رمز یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها صادر کرد.

وی در جمع اصحاب رسانه گفت: توجه ریاست محترم جمهور به گلستان و توسعه آن زبان زد عام و خاص شده است.

ملک شاهکویی ادامه داد: همه باید کاری کنیم که استان را در سطح ملی سربلند کنیم که این امر میسر نخواهد شد جز با پشتیبانی فعالین رسانه گلستان.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به نقش دفاعی رسانه در جنگ نرم اظهار داشت: اغتشاشات سال قبل ریشه در فضای مجازی داشت که رسانه های ما با نقش کلیدی اجازه ندادند اتفاقات بدی افتاده و نقشه های دشمن سرکوب شد.

وی افزود: در دو سال گذشته خلیج گرگان احیا شد این اقدام ریسک بزرگی بود و حضور رییس جمهور برای اینکار منحصر به فرد بوده است.

سردار ملک بیان داشت: نقش رسانه ها در سفر دوم رییس جمهور بسیار مهم بوده و نمایشگر وحدت و انسجام در سرزمین برادری برای توسعه‌ای پایدار است.

فرماندهی سپاه نینوا تصریح کرد: نقش رسانه در امید آفرینی و دستاورد های انقلاب اسلامی بی بدیل است و اکنون هنگامه امید آفرینی است و زمان نا امید سازی مردم نیست.

وی با اشاره به وظیفه کمک به دولت برای حفظ انقلاب اسلامی گفت: کمک به بدنه دولت در مسیر خدمت توسط سپاه و بسیج مورد توجه است و ما بدون هیچ منتی همراه هستیم و هر زمانی که دولت کمک بخواهد همکاری می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha