زنجان میزبان دوره تربیت مربی درجه ۲ هلال احمر کشور

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کمک های اولیه درجه ۲ جمعیت هلال احمر کشور با حضور مربیان ۱۸ استان به میزبانی زنجان برگزار می شود.

اکرم یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، با اشاره به اینکه دوره آموزشی تربیت مربی کمک های اولیه درجه ۲ جمعیت هلال احمر کشور به میزبانی استان زنجان برگزار می شود، اظهار کرد:این دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش و درجه مربیان و تامین مربیان مورد نیاز کشور برای برگزاری دوره های امداد و تربیت مربی درجه سه انجام می شود.

وی افزود: این دوره آموزشی از ۲۰ لغایت ۲۳ آبان ماه در مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان زنجان با تدریس ۶ مدرس کشوری و یک ناظر کشوری برگزار خواهد شد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره ۵۰ نفر از مربیان درجه سه ای هستند که در آزمون ورودی موفق به کسب امتیاز مورد نیاز شده اند، بیان کرد: این تعداد از مربیان از ۱۸ استان کشور در این دوره آموزشی شرکت می کنند.

یاری با بیان اینکه این تعداد از مربیان دارای پنج سال سابقه مربی گری و تدریس سالانه ۱۰۰ ساعت آموزش را دارا هستند، افزود: همچنین سوابق پژوهشی اعم از کتاب مقاله، ترجمه و تالیف، بولتن و بروشور با سرفصل های کمک های اولیه از دیگر شرایط شرکت کنندگان در دوره آموزشی به شمار می رود.

وی تصریح کرد: همچنین این فراگیران سوابق شرکت در عملیات های امداد و نجات را در کارنامه خود نیز دارند.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان، با بیان اینکه بیشترین مربیان شرکت کننده از استان های تهران با ۹ نفر، فارس هشت نفر، اصفهان با پنج نفر و خراسان رضوی نیز با چهار مربی هستند، گفت: علاوه بر این استانها، مربیان از استان های مازندران، کردستان، خوزستان، هرمزگان، لرستان، اردبیل، سیستان و بلوچستان، سمنان، کرمان، گیلان، همدان، قزوین، ایلام و قم شرکت کننده در دوره آموزشی تربیت مربی درجه ۲هستند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha