بهره مندی بیش از ۱۷۰۰ زنجانی از آموزش های طرح "بوت ‌کمپ آموزشی "هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: بیش از یکهزار و ۷۷۰ نفر در سطح استان از آموزش  کمک‌های اولیه در قالب طرح بوت ‌کمپ  به مناسبت روز جهانی کمک‌های اولیه بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
، حمکت‌ اله هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بوت‌ کمپ آموزشی تابستانه با موضوع آموزش کمک‌های اولیه با هدف تقویت و توسعه مهارت‌های عموم مردم در زمینه کمک‌های اولیه و بهره‌مندی هدفمند از اوقات فراغت این فصل در محل های پرتردد شهرهای زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، ایجرود و طارم توسط ۴۸ مربی فرهیخته و امدادی برگزار شد.

وی یادآوری کرد: در این شهرها ۲۰ ایستگاه آموزش کمک های اولیه در یک روز برپا شد و یکهزار و ۷۷۸ نفر از هم استانی های علاقمند در رده های سنی مختلف از این آموزش ها بهره مند شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: از این تعداد ۲۸۹ نفر وارد مرحله عملی آموزش های ارائه شده کمک های اولیه شدند.

هاشمی خاطرنشان کرد: افراد آموزش دیده می‌توانند در زمان ضروری برای نجات جان خود و دیگران اقدامات لازم و آموزش دیده را تا رسیدن عوامل اورژانس انجام داده تا منجر به نجات جان فرد شود.

وی تاکید کرد: در این بوت کمپ آموزشی افراد ضمن کسب مهارت‌های کمک‌های اولیه، تجربه یادگیری فشرده و شبکه سازی و تعامل با دیگران را تجربه کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در بوت ‌کمپ آموزشی کمک های اولیه سرفصل‌های آموزشی خفگی، احیای قلبی-ریوی، زخم و کنترل، گرما زدگی، سوختگی، مارگزیدگی، مسمومیت و بهداشت دست‌ها به صورت مجازی وحضوری به علاقمندان تدریس شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha