شهر زنجان باید یک تیم فوتبال داشته باشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت:اگر می‌خواهیم در جامعه شور و نشاط ایجاد شده و هیجان جوانان را تخلیه کنیم حتما باید شهر زنجان یک تیم فوتبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، جواد بازرگان ظهر روز سه شنبه(۲ آبانماه) در جلسه هیئت ورزش فوتبال استان زنجان اظهار کرد: زنجان درکنار رشته‌های دیگر ظرفیت خوبی در فوتبال داشته و شاهد هستیم ورزشکاران زنجان در شهرهای دیگر مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه تفاوت فوتبال با دیگر ورزش‌ها این است که یک‌معقولی اجتماعی و اقتصادی است، افزود: در دنیا به این رشته بها داده می‌شود چراکه به یک صنعت تبدیل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در جامعه شور و نشاط ایجاد شده و هیجان جوانان را تخلیه کنیم حتما باید شهر زنجان یک تیم فوتبال داشته باشد.

وی بیان کرد: یکی از مطالبات به حق جوانان استان زنجان در خصوص فوتبال است، بیان کرد: اگر بخواهیم فوتبال حرفه‌ای در کشور ما به حیات خود ادامه دهد باید با حمایت شرکت‌های بزرگ همراه باشد که در زنجان نیز ظرفیت خوبی در این خصوص داریم و تقاصا داریم بخش صنعت وارد این حوزه شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha