اخذ مجوز ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای در زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از اخذ  مجوز ساخت پایگاه های امداد و نجات جاده ای، خرید تجهیزات امدادی و خودرویی و تامین منابع مالی داروخانه هلال احمر زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حکمت اله هاشمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محلات کم برخوردار توسط وزارت کشور شنایی و به استان ها معرفی شده  است، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر برای دسترسی ساکنان این مناطق به خدمات این مجموعه اقدام به تاسیس خانه هلال در این محلات کرده است.

وی با بیان اینکه ارائه حمایت های درمانی با معرفی مسئولان خانه های هلال این مناطق نیز انجام می شود، افزود: حمایت معیشتی و تامین امنیت غذایی خانواده های کم برخوردار یکی از برنامه های راهبردی هلال احمر محسوب می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت ۶۰۰ بسته غذایی به ارزش ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط خانه های هلال محلات کم برخوردار در شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده، خرم دره با همکاری موسسات خیریه و خیرین میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

مجوز ساخت پایگاه های امداد و نجات جاده ای در زنجان اخذ شد

هاشمی در ادامه با اشاره به ساخت و تجهیز پایگاه های امدادی در استان ، گفت: طی دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی‌ایران، مجوزهای ساخت پایگاه های امداد و نجات جاده ای، خرید تجهیزات امدادی و خودرویی و تامین منابع مالی داروخانه هلال احمر زنجان اخذ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha