واکنش حسن یزدانی به شکست مقابل دیوید تیلور؛ در المپیک جبران می کنم

ملی پوش وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در خصوص شکست مقابل حریف آمریکایی صحبت کرد.

حسن یزدانی وعده داد شکست مقابل دیوید تیلور را جبران کند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا) حسن یزدانی امروز دوشنبه (۲۷ شهریور ۱۴۰۲) در تماس تلفنی با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با قدردانی از محبت و همبستگی عموم مردم خونگرم و صمیمی مازندران که در همه میدان ها همراه و همدل او هستند، اظهار امیدواری کرد در مسابقات المپیک عنوان و نشان از دست رفته خود را به دست آورد.

چنانکه ایرنا نوشته، روح الله سلگی معاون استاندار مازندران هم در این تماس تلفنی از این کشتی گیر نام آور مازندرانی عضو تیم ملی کشتی کشورمان و از تلاش های ارزنده او در مسابقات جهانی بلگراد و کسب نشان نقره تجلیل کرد.

او با اشاره به رقابت جوانمردانه یزدانی با تیلور گفت

این دو کشتی‌گیر پیش‌تر پنج بار رودروی هم قرار گرفته بودند که تیلور چهار مرتبه و یزدانی یک بار به پیروزی رسیده بود. تیلور در فینال جام جهانی ۲۰۱۷ کرمانشاه، جهانی سال ۲۰۱۸ مجارستان، فینال المپیک توکیو و فینال جهانی ۲۰۲۲ در بلگراد به پیروزی دست یافت و یزدانی هم در فینال ۲۰۲۱ جهانی در اسلو برنده شد.

یزدانی با نقره بلگراد تعداد مدال‌های جهانی و المپیک خود را به عدد ۹ رساند. قبل از او، جهان پهلوان تختی که هفت مدال جهانی و المپیک داشت، مرد شماره یک کشتی ایران در تعداد مدال بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha