استقرار ۴۵ دستگاه آمبولانس در مسیر حرکت زائران به مشهد

رییس سازمان اورژانس کشور از استقرار ۳۰ دستگاه آمبولانس، ۱۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۶ دستگاه موتورلانس در مسیر حرکت زائران به مشهد مقدس و در اطراف حرم امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت(طبنا)جعفر میعادفر روز جمعه افزود: در اطراف حرم امام رضا(ع) هم ۲ بیمارستان صحرایی راه اندازی شده تا در صورت نیاز به زائران خدمات درمانی ارائه دهد و تیم‌های دو نفر کوله پشتی دار نیز در داخل حرم مستقر شده تا در صورت بروز حادثه ای، به بیماران رسیدگی کنند.

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به استقرار پنج فروند بالگرد در مسیر حرکت زائران و اطراف حرم در مشهد، اظهار داشت: حدود ۲۵۰ ایستگاه سلامت در مسیر حرکت مردم به سمت حرم امام رضا(ع) برپا شده و ۷۰۰ نفر نیز در قالب تیم های بهداشت بر بهداشت مواد غذایی موکب ها کنترل و نظارت دارند.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در بازدید از مسیر پیاده روی زائران رضوی ، با اشاره به آماده باش سه هزار نفر از نیروهای بهداشتی و درمانی برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و فوریت های پزشکی به زائران مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر، گفت: تعدادی از این نیروها در اطراف و داخل بارگاه مطهر رضوی برای ارائه خدمات، حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha