علی دایی با رونالدو در تهران ملاقات می کند؟

دایی در واکنش به احتمال ملاقات با فوق ستاره پرتغالی گفته بود دوست دارد در جریان یکی از بازی‌های تیم ملی پرتغال با رونالدو ملاقات کند اما هنوز هماهنگی‌هایی پیرامون این مسئله صورت نگرفته است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)این روزها در آستانه بازی پرسپولیس با النصر عربستان بحث ملاقات علی دایی با کریستیانو رونالدو دوباره داغ شده است.

اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد کریستیانو رونالدو هفته آینده با پرواز اختصاصی همراه با کاروان النصر عربستان وارد تهران خواهد شد تا ۲۸ شهریور در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف پرسپولیس برود.

در همین راستا از دوشنبه شب بحث‌های زیادی مطرح است که با توجه به شکسته شدن رکورد تعداد گل‌های ملی علی دایی توسط رونالدو و برخورد بسیار خوب شهریار با این مسئله، زمینه برای ملاقاتی میان طرفین در تهران فراهم شود. اگر بازی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگر بود قطعاً می‌شد یک برنامه‌ریزی خیلی خاص برای انجام چنین کاری انجام داد و همین حالا هم صحبت‌هایی مطرح است که دو طرف همدیگر را در هتل محل اقامت النصر ملاقات خواهند کرد.

جدا از بحث مذکور، نکته مهم اینجاست که وقتی کریستیانو رونالدو از رکورد تعداد گل‌های ملی علی دایی سبقت گرفت، اسطوره فوتبال ایران پیام بسیار خوبی در این رابطه منتشر کرد و ضمن تبریک گفتن به او تاکید کرد رکوردها برای شکسته شدن است. دایی همان زمان در واکنش به احتمال ملاقات با این فوق ستاره پرتغالی گفته بود دوست دارد در جریان یکی از بازی‌های تیم ملی پرتغال با رونالدو ملاقات کند اما هنوز هماهنگی‌هایی پیرامون این مسئله صورت نگرفته است.

در خلال جام جهانی ۲۰۰۶ ایران و پرتغال با هم همگروه بودند اما علی دایی هنگام برگزاری این مسابقه در ترکیب تیم ملی قرار نگرفت و مستقیم روبروی رونالدو نایستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha