بیرانوند-رونالدو این بار در لیگ قهرمانان آسیا؟

پرسپولیس در مرحله گروهی قهرمانان آسیا با تیم‌های الهلال و الاتحاد همگروه نمی‌شود.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)با توجه به اینکه النصر عربستان در مرحله پلی آف قرار دارد احتمال حضور این تیم در مرحله گروهی و تقابل با پرسپولیس وجود دارد. در آن صورت به طور حتم شاهد بازی بسیار جذابی خواهیم بود و بیرانوند در دو بازی رفت و برگشت مقابل رونالدو قرار می‌گیرد.

البته مدافعان پرسپولیس هم کار بسیار سختی برای مهار ستاره بزرگ فوتبال دنیا در پیش خواهند داشت، اما به طور حتم در صورتی که النصر با پرسپولیس همگروه شود همه یاد بازی تاریخی دو تیم در مرحله نیمه نهایی و البته مهار پنالتی رونالدو توسط بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌افتند.

این بازی می‌تواند برای فوتبال دوستان ایرانی هم جذابیت‌های زیادی داشته باشد و مسلماً اگر ورزشگاه آزادی شرایط مناسبی داشته باشد، بلیط‌های این دیدار از مدت‌ها قبل پیش فروش خواهد شد.

پرسپولیس یک بار در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در ضربات پنالتی از سد النصر عربستان گذشت و به فینال رسید. حالا شاگردان یحیی گل محمدی امیدوارند آن پیروزی تاریخی را در دو بازی رفت و برگشت مرحله گروهی تکرار کنند البته همه این‌ها به شرطی است که النصر و پرسپولیس در یک گروه قرار بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha