کد خبر: 203359
۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶
زائران بدون گذرنامه به مرز مراجعه نکنند 

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به تمهیدات پلیس در خصوص کنترل و نظارت دقیق بر گذرنامه های زائران در پایانه مرزی مهران گفت: از زائران می خواهیم تا در صورت نداشتن گذرنامه به مرز مراجعه نکنند. 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا) سردار" جمال سلمانی" اظهار کرد: با توجه به اینکه همه ساله در این ایام میزبان زائران بسیار زیادی از نقاط مختلف کشور هستیم بنابر این نیاز است تا برنامه ریزی مدونی در این خصوص انجام شود.

وی گفت:دپلیس گذرنامه به صورت شبانه روز فعال است و از نظر تمدید و صدور گذرنامه زائران مشکلی وجود ندارد و از زائران می خواهیم که جهت صدور گذرنامه ضمن عدم مراجعه به مرز ،کار های مربوط به گذرنامه خود را از طریق دفاتر پلیس +۱۰ و پلیس گذرنامه پیگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: تیمی از اداره گذرنامه در پایانه مرزی مستقر هستند و به صورت دقیق بر گذرنامه های زائران نظارت و ایرادات احتمالی را برطرف می کنند که بحمدالله با تمهیدات انجام شده تا به امروز هیچ زائری به کشور برگشت داده نشده است.

این مسئول انتظامی در پایان با قدردانی از کلیه عوامل انتظامی مستقر در مرز مهران اظهار کرد: پلیس با بکارگیری تمامی امکانات بر آن است تا زائران برای عزیمت به عتبات عالیات مشکلی نداشته باشند و سفری سهل و آسان و در کمال آرامش داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha