کد خبر: 203110
۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
زورگیر بازار تهران دستگیر شد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیر سارقی که با تهدید سلاح سرد از شهروندان در محدوده بازار زورگیری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)سردار محمد گودرزی اعلام کرد: عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار در حال گشت زنی در محدوده خیابان ۱۵ خرداد تهران بودند که به یک مرد که به صورت پیاده، افراد گذری در خیابان را زاغ زنی می‌کرد، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی افزود: متهم در همین حین به طرف مرد جوانی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری و به سرعت از محل گریخت.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی، متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از وی یک قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۳۰ فقره سرقت مشابه معترف و اظهار داشت: پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته است.

سردار گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: در این رابطه ۱۵ شاکی که اکثر آن‌ها خانم‌های مسن بودند شناسایی و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha