پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم کشتی فرنگی جوانان

رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان را به ملت بزرگ ایرن تبریک گفت و از همه کشتی گیران، دست اندرکاران و مربیان صمیمانه قدردانی کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا) آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی اردن تصریح کرد: با پیروزی این تیم افتخارآفرین، که رکورد تاریخی برای کشتی فرنگی و آزاد کشورمان در رقابت‌های جهانی به ثبت رسید، خاطره‌ای ماندگار برای ملت ورزش دوست و قهرمان پرور ایران خلق شد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

ایستادن مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در سکوی نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان در اردن، یک بار دیگر شایستگی، لیاقت و برتری فرزندان کشورمان را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

با پیروزی این تیم افتخارآفرین، که رکورد تاریخی برای کشتی فرنگی و آزاد کشورمان در رقابت‌های جهانی به ثبت رسید، خاطره‌ای ماندگار برای ملت ورزش دوست و قهرمان پرور ایران خلق شد.

اینجانب، با تبریک این قهرمانی ارزشمند به ملت بزرگ ایران، از همه کشتی گیران، دست اندرکاران و مربیان هر دو کشتی فرنگی و آزاد کشورمان در این دور از مسابقات صمیمانه قدردانی می‌کنم و تداوم درخشش کشتی‌گیران عزیز را که مایه سربلندی کشور هستند، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha