کد خبر: 202895
۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱
پیام قالیباف به آمریکا از تریبون مجلس

ایسنا نوشت:رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود گفت: ملت ایران بیدار است و هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: سالروز کودتای ننگین ۲۸ مردادماه یادآور روزهای سیاهی است که اراده سیاستمداران زیاده‌خواه خارجی و سازمان‌های امنیتی آنها بر اراده ملت ایران و دولتمردان چیره بود اما این اراده ملت ایران است که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و نیروهای مسلح کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه اراده ملت، دشمنان این آب و خاک را ناامید کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: ایالات متحده آمریکا می‌داند که احساسات و اقدامات ضد آمریکایی در سراسر جهان مستقیما در نتیجه رفتارهای تبهکارانه آن دولت علیه ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان است. بیداری ملت‌ها و شعار مرگ بر آمریکا حاصل سال‌ها غارت، کودتا، تحریم‌های ضد انسانی، جنگ و تهاجم فرهنگی توسط دولت‌های آمریکا در سراسر دنیاست.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران بیدار است و به پشتوانه اتکا به خداوند متعال و با قدرت اندیشه و عمل جوانان خود هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha