پیش ثبت نام ۳۹۰ داوطلب در انتخابات مجلس در کرمان

فرماندار کرمان؛ با اعلام آمار نهایی پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی با آخرین تغییرات در سامانه انتخابات وزارت کشور، گفت: ۳۹۰ نفر جهت داوطلبی انتخابات مجلس در مرحله پیش ثبت نام اعلام آمادگی نموده اند؛ که از این تعداد ۳۱۸ نفر آقا و ۷۲ نفر خانم هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی بابایی با اعلام آمار نهایی پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی با آخرین تغییرات در سامانه انتخابات وزارت کشور، گفت: ۳۹۰ نفر جهت داوطلبی انتخابات مجلس در مرحله پیش ثبت نام اعلام آمادگی نموده اند؛ که از این تعداد ۳۱۸ نفر آقا و ۷۲ نفر خانم هستند.

وی افزود: از این تعداد ۵۹ نفر دارای سابقه ی ایثارگری هستند.

فرماندار کرمان در زمینه تحصیلات این افراد نیز اظهار داشت: ۲۵۷ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد ،۷۸نفر دکتری، ۴۱ نفر کارشناسی و ۹ نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی هستند.

بابایی اظهار داشت: از نظر ترکیب سنی ۷۹نفر در گروه سنی۳۰ تا ۳۵ سال، ۸۷ نفر در گروه سنی ۳۵ تا ۴۰ سال، ۷۴ نفر در گروه سنی ۴۰ تا ۴۵ سال،۴۷ نفر در گروه سنی ۴۵ تا ۵۰ سال، ۴۹ نفر در گروه سنی ۵۰ تا ۵۵ سال،۳۰نفر در گروه سنی ۵۵ تا ۶۰ سال، ۱۵نفر در گروه سنی ۶۰ تا ۶۵ سال و تنها ۲ نفر در گروه سنی ۶۵ تا ۷۰ سال در سامانه ثبت گردیده است.

فرمانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha