پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان به مناسبت روز خبرنگار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر محسن سلمان پور رئیس دانشگاه در پیامی ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

“با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبرخاتم (ص) و اهل بیکرانش‏ که چراغ راه بشریت ‏اند”.

هفدهم مرداد، روز خبرنگار که مزین به نام شهید محمود صارمی است و نشان از ارزش گرانقدر خبرنگاران و روزنامه نگاران در جامعه دارد را به همه فعالان این عرصه تبریک و تهنیت می گویم.

روز خبرنگار فرصتی مغتنم و ارزشمند است به جهت پاسداشت مقام شامخ فرهیختگانی که همواره دغدغه جامعه و مردم را دارند و به راستی آنان تجلی تعهد، امانتداری، مسئولیت پذیری اجتماعی و دلسوزی هستند که نقش مهمی در رشد و بالندگی فرهنگ جامعه ایفا می‏کنند.

بی تردید اصحاب رسانه وجدان بیدار و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا در جریان اصلی مسائل و رویدادها قرار دارند و برابر انحرافها ایستادگی می‏کنند و حافظ جامعه خود هستند؛ به درستی که حق طلبی و حق گویی خبرنگاران ریشه در فرهنگ ایرانی و اسلامی دارد و می توان از این الگو در پیشبرد اهداف عالی یک جامعه بهره گرفت.

از خبرنگاران پرتلاش و دلسوز و رسانه های حق طلب که در پوشش و اطلاع رسانی اخبار و دستاوردهای مجموعه علوم پزشکی لارستان نقش موثر و فعالی دارند، تشکر کرده و برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و شادکامی می کنم.

روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه و صاحبان قلم و فعالان عرصه اطلاع‏‌رسانی، به ویژه فعالان این عرصه در دانشگاه علوم پزشکی لارستان تبریک می گویم و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان آرزوی سلامتی، بهروزی و شادکامی مسئلت دارم.

دکتر محسن سلمان پور

رئیس دانشگاه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha